داشتن وب سایت چه سودی دارد؟
نوشته شده توسط : ساحل

اینترنت دروازه ورود افراد و سازمان ها به بازارهای بزرگ جهانی است. امروزه هرگونه کسب و کاری که به قصد ارائه محصولات ( کالا ها، خدمات و ایده ها ) شکل می گیرد،بنا به دلایل متعدد ناگزیر به به کارگیری اینترنت برای اشاعه و توسعه تکاپو خود می باشد.

این ایام میل استفاده از تارنما و اینترنت به عنوان یک دستداشتن سایت چه سودی داردموزه تشریفاتی جای خود را به استفاده های کاملا کاربردی از این افزار در همه گویه ها داده است . رشد شگفت این میل الی جایی پیش رفته ، که تارنما یک مجموعه را مهمترین رسانه و سخنگوی آن گردآور می دانیم برقراری یک وب سایت کارآمد در سوداگری مورد عقیده شما حائز اهمیت های فراوان است.

نخستین گام در جهت ورود به بازار تجارت الکترونیک، طراحی سایت و برپایی یک پایگاه اینترنتی (طراحی وب سایت) انحصاری است که معرف حضور شما در این پهنه به سایرین خواهد بود.

 وبسایت‌ها مزایای فراوانی را برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که مهمترین آنها به شرح زیرند:

تاثیر سایت در اطلاع رسانی:
طراحی وب سایت داشتن طراحی وب سایت مثل داشتن یک کاتالوگ است ولی با مزایای فراوان دیگر. یک کاتالوگ می تواند شامل عکس ها و متون باشد اما یک سایت میتواند از تصاویر، متون، فیلم و صوت و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد بنابر این امکان آگاهی رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را می دهد. برای طراحی وب سایت، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ احتیاج به خرج است ولی برای یک سایت تنها کافیست هزینه ای بسیار پایین برای طراحی وب سایت و حفاظت آن پرداخت شود و بعد از آن در درازا سایت هزاران و یا میلیونها کاربر می توانند بارها و بارها از آن بازدید کنند.

 تاثیر سایت در بازاریابی:

موتورهای جستجو بدون خرج برای شما بازاریابی می کنند تنها کافیست رباتهای آنها سایت شما را پیدا کنند و متعلق به بعد زمانی که فردی به تعقیب هر یک از خدمات و یا محصولات و یا اطلاعات ارائه شده در سایت شما باشد، این موتورها فرد را به سمت سایت شما هدایت می کنند. میزان بازدید کننده هدایت شده به سایت به پارامترهای زیادی وابسته است اما در بدترین حالت چیزی در حدود ۵۰ تن در روز توسط موتورهای جستجو به یک سایت هدایت می شوند.

 ایجاد قابلیتهای جدید تبلیغاتی:

با داشتن یک وبسایت صاحبان و مدیران آن وارد پهنه بازرگانی الکترونیک می شوند و امکان به کارگیری راهکارهای طراحی وب سایت برای آنها بوجود می آید از مهمترین این قابلیتها میتوان به تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در موتورهای جستجوگر، تبلیغات کلیکی و تبادل بنر و لینک اشاره کرد.

 در دسترس بودن:

سایت همواره با متقاضیان اطلاعات و محصولات یا خدمات قابل ارائه توسط آن تنها یک کلیک فاصله دارد و در همگی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل نیز پرکار است.

 فعالیت در بیرون از مرزهای جغرافیایی:

امروزه احد از ملزومات فعالیت بدون حد سایت است و کم و بیش هیچکس نمی تواند مدعی کار و جنبش بیرون از مرزهای جغرافیایی شود در حالی که وبسایتی ندارد.

 درآمد زایی:

میزان سودآوری و درآمد زایی سایتها به گونه سایت و اهداف آن پیوستگی دارد البته میزان تکاپو صاحبان طراحی وب سایت و بروز رسانی و بررسی به آنها نیز عامل زیاد مهمی است. ولی امروزه شرکتها و کسان بسیاری هستند که فقط از طریق سایت کار و جنبش می کنند و عمده درآمد آنها از طریق طراحی وب سایت و مشتریان آنلاین است.





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: